368697
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 90)
CZ. I. PROGRAMY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ CZYTELNICTWA: Programy promujące czytelnictwo na świecie (analiza bibliograficzna) ; Projekty wspierające rozwój czytelnictwa w Polsce i na świecie ; Czytelnictwo i jego promocja w krajach skandynawskich na przykładzie Szwecji ; Urodzeni by czytać - Nati per Leggere. Włoski program promujący głośne czytanie małym dzieciom ; Działania popularyzujące czytelnictwo podejmowane na terenie Łodzi ; "Otwarta nauka" a promocja czytelnictwa. Studium przypadku Otwórz Książkę ; CZ. II. CZYTELNICTWO DZIECI I MŁODZIEŻY: Biblioteki publiczne wobec potrzeb młodych odbiorców ; Co zrobić, by uczniowie czytali? Refleksje polimedialnej polonistki ; Wykorzystanie podcastingu w popularyzowaniu literatury dla dzieci oraz promowaniu czytelnictwa. Na przykładzie BookTalks Quick and Simple Nancy Keane ; Monster High jako przykład rozbudowanego systemu rozrywkowego dla dzieci ; Wspieranie czytelnictwa u dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu umiarkowanym na przykładzie Biblioteki w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Łodzi ; CZ. III. CZYTELNICTWO W ŚRODOWISKU NAUKOWYM: Wpływ nowych technologii na czytanie naukowe ; (Nie)znajomość języka łacińskiego a praca badawcza z wykorzystaniem zbiorów specjalnych ; Serwis IBUK w zasobach online bibliotek uniwersyteckich ; Wpływ postaw czytelniczych na decyzje związane z zakupem zagranicznych e-zasobów czasopiśmienniczych (na podstawie dostępów testowych organizowanych w Politechnice Wrocławskiej) ; Czytelnictwo studentów w latach 2010-2013 w świetle badań statystycznych Książnicy Pedagogicznej im. A. Parczewskiego w Kaliszu. Studium komparatystyczne ; Czytelnictwo studentów związane z procesem studiowania. Zależności między zmiennymi w badaniach empirycznych na przykładzie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego ; Biblioteka naukowa a udostępnianie beletrystyki. Na przykładzie Biblioteki Uniwersyteckiej w Olsztynie ; Oferta czytelnicza Wydawnictwa Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ; CZĘŚĆ IV. WPŁYW MARKETINGU I DZIAŁAŃ PROJAKOŚCIOWYCH NA CZYTELNICTWO: Lipdub jako nowoczesna forma promocji instytucji non-profit oraz narzędzie profilaktyki i aktywizacji społeczno-kulturalnej (nie tylko) nastoletnich użytkowników ; Segmentacja rynku i jej rola w procesie dostosowywania oferty usług bibliotecznych do potrzeb czytelniczych ; Customer Satisfaction Indexjako narzędzie badania poziomu satysfakcji w bibliotekarstwie ; Badanie efektywności działań marketingowych w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego ; Lean Management jako forma organizacji pracy bibliotek naukowych ukierunkowana na promocję czytelnictwa ; Organizacja i przebieg warsztatów dla bibliotekarzy w Bibliotece Uniwersyteckiej w Bergen jako przykład funkcjonowania instytucji w otoczeniu globalnym ; Zarządzanie przez jakość odpowiedzią na nowe funkcje społeczne bibliotek ; 7P - marketing mix usług świadczonych w bibliotece naukowej ; CZ. V. DZIAŁALNOŚĆ BIBLIOTEK PROMUJĄCA CZYTELNICTWO: Święta biblioteczne okazją do promocji bibliotek szkolnych ; Biblioteka hybrydowa w dobie informacji cyfrowej - nowy wymiar funkcji informacyjnej na przykładzie Biblioteki Uniwersyteckiej w Białymstoku ; Mazowiecka Biblioteka Cyfrowa - geneza powstania oraz wpływ na zwiększenie czytelnictwa dokumentów cyfrowych ; Rewolucja w czytaniu? Refleksje na temat czytelnictwa w Bibliotece Uczelnianej Politechniki Gdańskiej ; Inicjatywy wspierające czytelnictwo osób z niepełnosprawnościami, podejmowane przez Ośrodek Czytelnictwa Chorych i Niepełnosprawnych w Toruniu ; CZ. VI. WSPÓŁCZESNE PROBLEMY CZYTELNICTWA: Upowszechnianie czytelnictwa jako temat publikacji fachowych - próba bibliometrycznej analizy zagadnienia ; Nowe technologie w świecie książki ; Rozwój rynku czytników książek elektronicznych ; Bibliotekarz w dobie informacji cyfrowej ; Potrzeby informacyjne w aspekcie psychologicznym.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-02 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej