367784
Książka
W koszyku
1. Istota i zakres marketingu międzynarodowego ; 2. Podstawowe trendy we współczesnym międzynarodowym otoczeniu firmy ; 3. Współczesne procesy internacjonalizacji firmy ; 4. Proces internacjonalizacji konsumentów ; 5. Marketing partnerski (relationship marketing) na rynku międzynarodowym ; 6. Tworzenie, rozwój i komercjalizacja produktów na współczesnym rynku międzynarodowym ; 7. Współczesne dylematy standaryzacji produktu na rynkach zagranicznych ; 8. Koncepcje marki i pozycjonowania produktów na współczesnym rynku międzynarodowym ; 9. Technologie informacyjne i komunikacyjne na współczesnym rynku międzynarodowym ; 10. Etyka a marketing międzynarodowy.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. [227]-239.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej