367879
Książka
W koszyku
Cz. I. DLACZEGO WSPÓŁCZEŚNI KONSUMENCI PRAGNĄ DOŚWIADCZEŃ: 1. Społeczeństwo ponowoczesne ; 2. Konsumpcjonizm: 2.1. Tożsamość jednostki w społeczeństwie konsumpcyjnym, 2.2. Potrzeby, pożądanie i zachcianki, 2.3. Społeczeństwo doznań, 2.4. Stary i nowy materializm, 2.5. Konsumpcja impulsywna, 2.6. Konsumpcja na pokaz, 2.7. Konsumpcja przedmiotów materialnych a konsumpcja doświadczeń ; 3. Społeczeństwo spektaklu i karnawalizacja kultury ; 4. Indywidualizacja i plemienność ; 5. Demografia a rozwój gospodarki doświadczeń: 5.1. Pokolenie Y, 5.2. Pokolenie Silver tsunami. Cz. II. DZIAŁANIA MARKETINGOWE W GOSPODARCE DOŚWIADCZEŃ - KONCEPCJA I JEJ ZASTOSOWANIE: 6. Geneza gospodarki doświadczeń ; 7. Marketing doświadczeń ; 8. Definicja doświadczenia ; 9. Poziomy i rodzaje doświadczenia ; 10. Podejście modułowe do doświadczeń: 10.1. Moduł sensoryczny, 10.2. Moduł emocjonalny, 10.3. Moduł intelektualny, 10.4. Moduł behawioralny, 10.5. Moduł relacyjny, 10.6. Planowanie działań marketingowych w poszczególnych modułach ; 11. Inscenizowanie niezapomnianych doświadczeń: 11.1. Motyw przewodni doświadczenia, 11.2. Pozytywne wskazówki, 11.3. Negatywne wskazówki, 11.4. Pamiątki, 11.5. Zaangażowanie zmysłowe, 11.6. Wprowadzenie opłat za doznania ; 12. Autentyczność jako najważniejsza kompetencja biznesu: 12.1. Autentyczność naturalna, 12.2. Autentyczność oryginalna, 12.3. Autentyczność wyjątkowa, 12.4. Autentyczność referencyjna (odniesienia), 12.5. Autentyczność wpływowa ; 13. Przykłady zastosowania marketingu doświadczeń w różnych branżąch: 13.1. Marketing doświadczeń w usługach, 13.2. Marketing doświadczeń w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG), 13.3. Marketing doświadczeń na rynku dóbr trwałych.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. [183]-192.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej