367100
Książka
W koszyku
1. Nowe zadania prasy ; 2. Budowa nowego systemu prasy ; 3. Cenzura ; 4. Nacjonalizacja ; 5. Dziennikarze ; 6. Typologia prasy. I. TEORIA REKLAMY W ŚWIETLE ZALOŻEŃ GOSPODARKI SOCJALISTYCZNEJ: 1. Początki reklamy socjalistycznej ; 2. System reklamy w socjalistycznej Polsce. Cele i zadania reklamy ; 3. Przedmiot reklamy w gospodarce socjalistycznej ; 4. Przedmiot reklamy. Zalecane kierunki działań reklamowych ; 5. Instytucje organizujące i kierujące działalnością reklamową ; 6. Kształcenie kadr dla potrzeb reklamy ; 7. Badania skuteczności i efektywności ekonomicznej rekalmy. II. REKLAMA PRASOWA NA TLE INNYCH FORM REKLAMY SOCJALISTYCZNEJ: 1. Warunki rozwoju różnych form reklamy w PRL ; 2. Reklama w witrynach sklepowych ; 3. Reklama kinowa ; 4. Reklama radiowa i telewizyjna ; 5. Reklama prasowa - uwarunkowania prawne ; 6. Zalety i wady prasy jako nośnika reklamy ; 7. Formy reklamy prasowej ; 8. Struktura prasowego ogłoszenia reklamowego. III. REKLAMA W DZIENNIKU "ŻYCIE WARSZAWY" I TYGODNIKU "PRZYJACIÓŁKA" - analiza prasoznawcza : 1. Metodologia ; 2. Nadawcy reklamy ; 3. Przedmiot reklamy ; 4. Charakter reklamy ; 5. Adresaci reklamy ; Rodzaj argumentacji ; 6. Sposób prezentacji treści ; 7. Szata graficzna.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 316-323.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej