369569
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : fot., rys., tab. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
I. CZYM JEST INTERNET DLA MARKETINGU?: 1. Ogólne informacje o sieci Internet - dlaczego warto się tym zająć?; 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce; 3. Strategie marketingowe w Internecie, II. OBSZARY WYKORZYSTANIA INTERNETU W MARKETINGU FIRMY: 4. Promocja w sieci; 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci; 6. Badania marketingowe a Internet, III. INTERNET W MARKETINGU FIRM O RÓŻNYM PROFILU DZIAŁALNOŚCI I UWAGI PODSUMOWUJĄCE: 7. Marketing internetowy a profil działalności; 8. To, czego unikać, i to, na co należy zwrócić uwagę.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 117-119 i przy rozdz. Indeks.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej