369192
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
1. Kapitał relacji, wartość public relations; 2. Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju; 3. Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu; 4. Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego; 5. Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski; 6. Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej; 7. Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego; 8. Skuteczność i efektywność PR; 9. Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu Kazimierza Marcinkiewicza; 10. Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo; 11. Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego); 12. Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku; 13. Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań; 14. Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w Internecie; 15. Public relations rejonu Kaszub; 16. Lobbying organizacji trzeciego sektora; 17. Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; 18. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej; 19. Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty; 20. Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach; 21. Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna; 22. Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; 23. Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowa na usługach PR; 24. Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji; 25. Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa; 26. Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy; 27. Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej