369054
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. CZŁOWIEK I RZECZYWISTOŚĆ SPOŁECZNA: 1. Natura rzeczywistości i jej poznanie; 2. Dwuaspektowa natura rzeczywistości; 3. Trzy procesy kreowania rzeczywistości; 4. Rzeczywistość medialna; 5. Proces eksternalizacji; 6. Proces obiektywizacji; 7. Proces internalizacji; 8. Wiedza na temat rzeczywistości społecznej; 9. Dynamika przyrostu wiedzy ogólnospołecznej; 10. Płaszczyzna intersubiektywna; 11. Przezwyciężanie opozycji obiektywne - subiektywne; 12. Naturalny porządek społeczno - kulturowy; 13. Konstruowanie rzeczywistości społecznej na poziomie tekstu i jego odbioru, II. REKLAMA JAKO WIEDZA OGÓLNOSPOŁECZNA O RZECZYWISTOŚCI SPOŁECZNO - KULTUROWEJ: 1. Porządek społeczno - kulturowy a wiedza ogólnospołeczna; 2. Horyzonty wiedzy ogólnospołecznej; 3. Przekazy reklamowe jako medialna encyklopedia wiedzy ogólnospołecznej; 4. Wspólna wiedza o rzeczywistości społecznej jako czynnik zmiany społecznej i kulturowej; 5. Konsumpcja jako sposób zdobywania nowych społecznych kompetencji w Polsce; 6. Wspólna wiedza jako warunek egalitaryzmu społecznego i komunikacji kulturowej; 7. Egalitarna zasada dystrybucji wiedzy ogólnospołecznej; 8. Życie w subuniwersach znaczeń, III. PROCES TWORZENIA ZNACZEŃ SPOŁECZNYCH I KULTUROWYCH: 1. Proces stylizacji; 2. Proces kodyfikacji społecznej; 3. Procesy znaczeniotwórcze; 4. Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej, IV. PRZEKAZ REKLAMOWY - TWORZENIE RZECZYWISTOŚCI SPOŁECZNEJ: 1. Analiza ilościowa telewizyjnych przekazów reklamowych; 2. Analiza jakościowa przekazów reklamowych w świetle koncepcji wiedzy ogólnospołecznej; 3. Analiza przekazów reklamowych (od listopada 1999 do kwietnia 2000), V. REKLAMA SPOŁECZNA: 1. Reklama społeczna - kształtowanie rzeczywistości społecznej; 2. Reklama społeczna jako element marketingu społecznego; 3. Reklamy społeczne - analiza.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 155-161.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej