369651
Brak okładki
Książka
W koszyku
I.Zarządzanie finansami : 1. Określenie celu uczestnictwa w targach; 2. Tworzenie budżetu i zarzadzanie finansami; 3. Wybór imprezy wystawienniczej. II.Realizacja projektu wystawienniczego: 4. Jak zrobić wrażenie na kliencie; 5. Budowa stoiska-zagadnienia praktyczne; 6. Zwiększanie atrakcyjności stoiska; 7. Działania promocyjne przed rozpoczęciem targów, III. Zarządzanie zasobami ludzkimi: 8. Szkolenie pracowników; 9. Cztery etapy rozwoju pracownika; 10. Przełamywanie pierwszych lodów; 11. Gromadzenie informacji; 12. Efektywna prezentacja na stoisku; 13. Zakończenie rozmowy z klientem; 14. Budowanie płaszczyzny porozumienia; 15. Jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty zaowocowały późniejszymi zamówieniami; 16. Wywiad strategiczny podczas targów
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej