369484
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Cz. I. ZASADY : 1. Od podstaw: definicje; 2. Wyjdź im naprzeciw: dobrze poznaj swoich klientów; 3. Produkty: trzeźwe spojrzenie; 4. Jak walczyć z konkurencją-i wygrać!; 5. Kreowanie wizerunku; 6. Dobra cena: w poszukiwaniu zysku; 7. Jak tworzyć PR i strategię marketingową Cz.II. PRAKTYKA : 8. Jak korzystać z mediów; 9. Pamiętny dzień: jak zorganizować uroczystość; 10. Pieniądze: sukces sprzedaży; 11. Jak pisać: planowanie i opracowywanie przekonujących publikacji; 12. Zrób to sam: jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami; 13. Wznieś transparent: planowanie kampanii; 14. Zorganizuj stoisko: podbijaj targi i wystawy; 15. Reklama i sponsoring; 16. Skrzynka pocztowa: usuwanie śmieci z poczty; 17. Promocja firmy: jak wybrać najlepsze narzędzia; 18. Zbieranie informacji: badanie marketingowe; 19. Klient nasz pan: jak troszczyć się o klienta [i inne]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej