367100
Książka
W koszyku
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych / Radosław Mącik. - Lublin : Wydaw. UMCS, 2005. - 252 s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
I. Informacja marketingowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie II. Internetowe badania źródeł wtórnych III. Bezpośrednie metody zbierania danych za pomocą Internetu : a) badania ankietowe ; b) panele internetowe ; c) wirtualne zogniskowane wywiady grupowe ; d) grupy i fora dyskusyjne ; e) pozostałe pierwotne internetoweźródła informacji ; f) wybrane aspekty metodologiczne badań internetowych pierwotnych źródeł informacji ; g) wykorzystanie pierwotnych interentowych źródeł informacji w badanych przedsiębiorstwach IV. Wykorzystanie badań internetowych źródeł informacji w przedsiębiorstwach
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej