367144
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2003. - 236, [1] s., [15] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
1. Reklama i media : a) czym jest reklama? ; b) usytuowanie i rodzaj medium a poetyka reklamy 2. Znaki niewerbalne : a) poetyka obrazu ; b) poetyka ruchu ; c) poetyka dźwięku 3. Aspekt werbalny : a) specyfika wypowiedzi reklamowej ; b) struktura wypowiedzi reklamowej ; c) reklama jako pastisz form mówienia ; d) poligatunkowość reklamy ; e) poetyckość wypowiedzi reklamowej 4. Świat przedstawiony : a) między prawdą a fikcją - rzecz o reklamowości ; b) bohater w reklamie ; c) raj dla każdego, reinterpretacje czasu i przestrzeni ; c) narracja w reklamie 5. Reklama w kulturze : a) przesunięcia i przewartościowania pokonsumpcji ; b) wśród tekstów kultury
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-82.0 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej