378257
No cover
Book
In basket
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
I. Public relations w sytuacjach kryzysowych: 1. Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations ; 2. Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit ; 3. Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego ; 4. Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości ; 5. Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; II. Przykłady zastosowań instrumentów public relations (case study): 1. Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" ; 2. Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu ; 3. Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO ; 4. Public relations w bankach ; 5. Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów sp. z o.o. III. Komunikaty: 1. Negocjacje jako narzędzie PR-owca w rozwiązywaniu konfliktów ; 2. Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych ; [i inne]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-85851 (1 egz.)
Notes:
General note
Dot. m.in. ruchu kołowego w Jarosławiu, kreowania wizerunku poety w mediach rzeszowskich i firmy Zeto-Rzeszów
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Language note
Streszcz. ang. przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again