369191
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
1. Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy ; 2. Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania ; 3. Wiedza : alternatywą kryzysu Public relations wiedzy i zarządzania ; 4. Public relations jako środek komunikacji w gminie ; 5. Miejsce i znaczenie Public relations w działaniach promocyjnych na rynku kosmetyków w Polsce ; 6. Kreowanie potrzeb konsumentów konsumentów jako nowy trend w public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych ; 7. Witryna WWW przedsiębiorstwa jako instrument internet public relations przedsiębiorstw ; 8. Plakat i afisz w działaniach public relations ; 9. Media relations w zintegrowanym komunikowaniu marketingowym ; 10. Znaczenie public relations w działalności przedsiębiorstw - w świetle wyników badań bezpośrednich ; 11. Instrumenty promocji w wyborczej strategii marektingowej ; 12. Czarne sztuczki - propaganda i PR ; 13. Działania public relations w okresie restrukturyzacji przedsiębiorstwa ; 14. Public relations w przedsiębiorstwie sieciowym ; 15. Analiza działań public relations w aspekcie komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym ; 16. Ewaluacja działań public relations w ujęciu modelowym.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85852 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej