366877
Książka
W koszyku
1. Rozwój podejść jakościowych prowadzących do kompleksowego zarządzania jakością (TQM) i ich wpływ na biliotekoznawstwo i informację naukową 2. Podstawowe założenia TQM 3. Interpretacja pojęcia "jakość" w dziedzinie bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz płaszczyzny i wskaźniki pomiaru jakości 4. Adaptacja założeń kompleksowego zarządzania jakością w odniesieniu do bibliotekoznawstwa i informacji naukowej 5. Model implementacji TQM w systemach biblioteczno - informacyjnych 6. "Benchmarking" jako narzędzie kompleksowego zarządzania jakością w bibliotekach 7. Praca w zespołach - nowy paradygmat organizacyjny bibliotek 8. Strategiczne zarządzanie jakością - rozwój TQM w kierunku zarządzania strategicznego 9. Związki kompleksowego zarządzania jakością z koncepcją "uczącej się" organizacji
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-02 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Streszcz. w j. ang.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej