367144
Brak okładki
Książka
W koszyku
(W 10 minut Zarządzanie)
1. Cele oceny wyników 2. Poprawa osiągnięć 3. Wsparcie rozwoju pracownika 4. Dążenie do zadowolenia pracownika 5. Wynagradzanie pracowników 6. Poprawa komunikacji 7. Przegląd zagadnień przykładowych 8. Trzy podejścia w ocenie wyników 9. Przygotowanie do spotkania 10.Spotkanie 11.Zdobywanie zaufania pracownika 12.Zawieranie porozumień 13.Systemy reagowania i programy uznawania zasług 14.Nie zawsze można wygrać 15.Podsumowanie-ocena wyników
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej