369192
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę. Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces. Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju. [Helion, 2014]
Getin Holding Leszek Czarnecki ; HTL-Strefa Wojciech Wyszogrodzki ; Integer Rafał Brzoska ; KGHM Herbert Wirth ; LPP Dariusz Pachla ; Maspex Krzysztof Pawiński ; MCI Tomasz Czechowicz ; RADWAG Witold Lewandowski ; Selena Krzysztof Domarecki ; Solaris Solange Olszewska ; VIGO Mirosław Grudzień.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Z tyłu okł.: Książki klasy business.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej