378722
Book
In basket
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak; - formułować ofertę opartą na wartości, - uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty, - dostosowywać ofertę do klienta, - opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie. Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową, James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again