378639
Book
In basket
(Przedsiębiorczość)
I. PODSTAWY KOMPLEKSOWEGO ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 1. Wprowadzenie ; 2. Historia rozwoju kompleksowego zarządzania jakością ; 3. Niektóre definicje jakości ; 4. Filozofia, zasady i pojęcie TQM ; 5. Systemy zarządzania jakością i normalizacja ; 6. Europejska Nagroda Jakości ; II METODY KOMPLEKSOWEGO ZARZĄDANIA JAKOŚCIĄ: 7. Narzędzia do "podróży w jakość" ; 8. Wybrane narzędzia zarządzania ; 9. Pomiary jakości - wprowadzenie ; 10. Pomiary zadowolenia klientów ; 11. Pomiary zadowolenia pracowników ; 12. Punkty sprawdzania jakości i punkty kontroli jakości ; 13. Pomiary jakości w pracach rozwojowych ; 14. Kosztorysowanie jakości ; 15. Benchmarking ; III . ZARZĄDZANIE PROCESAMI I DOSKONALENIE PROCESÓW: 16. Przywództwo, dezagregacja polityki i motywacja w dziedzinie jakości ; 17. Procesy wdrażania ; 18. Kultura jakości i uczenia się ; 19. Miliken SA Dania, studium przypadku: przywództwo, partycypacja i kosztorysowanie jakości ; 20. International Service System SA; studium przypadku: "zwycięska ręka".
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again