369113
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
I. PODSTAWY KOMPLEKSOWEGO ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: 1. Wprowadzenie ; 2. Historia rozwoju kompleksowego zarządzania jakością ; 3. Niektóre definicje jakości ; 4. Filozofia, zasady i pojęcie TQM ; 5. Systemy zarządzania jakością i normalizacja ; 6. Europejska Nagroda Jakości ; II METODY KOMPLEKSOWEGO ZARZĄDANIA JAKOŚCIĄ: 7. Narzędzia do "podróży w jakość" ; 8. Wybrane narzędzia zarządzania ; 9. Pomiary jakości - wprowadzenie ; 10. Pomiary zadowolenia klientów ; 11. Pomiary zadowolenia pracowników ; 12. Punkty sprawdzania jakości i punkty kontroli jakości ; 13. Pomiary jakości w pracach rozwojowych ; 14. Kosztorysowanie jakości ; 15. Benchmarking ; III . ZARZĄDZANIE PROCESAMI I DOSKONALENIE PROCESÓW: 16. Przywództwo, dezagregacja polityki i motywacja w dziedzinie jakości ; 17. Procesy wdrażania ; 18. Kultura jakości i uczenia się ; 19. Miliken SA Dania, studium przypadku: przywództwo, partycypacja i kosztorysowanie jakości ; 20. International Service System SA; studium przypadku: "zwycięska ręka".
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej