367100
Książka
W koszyku
Któż choć raz w swojej karierze zawodowej nie usłyszał przykrych słów wypowiedzianych ostrym bądź zjadliwym tonem przez szefa lub współpracownika? Przemoc słowna jest powszechnym zjawiskiem w wielu firmach. Autor wyjaśnia, na czym ona polega, bada metody ludzi posługujących się obelgami, analizuje psychikę ofiar i okoliczności, w jakich dochodzi do tego typu nadużyć. Proponuje też działania, które można podjąć indywidualnie lub w całej firmie, by ujawniać i zwalczać takie destruktywne zachowania i kształtować środowisko pracy sprzyjające wydajności, kreatywności i dobremu samopoczuciu.Któż choć raz w swojej karierze zawodowej nie usłyszał przykrych słów wypowiedzianych ostrym bądź zjadliwym tonem przez szefa lub współpracownika? Przemoc słowna jest powszechnym zjawiskiem w wielu firmach. Autor wyjaśnia, na czym ona polega, bada metody ludzi posługujących się obelgami, analizuje psychikę ofiar i okoliczności, w jakich dochodzi do tego typu nadużyć. Proponuje też działania, które można podjąć indywidualnie lub w całej firmie, by ujawniać i zwalczać takie destruktywne zachowania i kształtować środowisko pracy sprzyjające wydajności, kreatywności i dobremu samopoczuciu. [Rebis, 2006]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: jak powstrzymać przemoc słowną w pracy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 179-181. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej