367144
Książka
W koszyku
1. Gospodarka, rynek, przedsiębiorstwo ; 2. Koncepcja marketingu i marketingu-mix ; 3. Nabywca, jego rola i zachowania na rynku ; 4. Badania marketingowe nabywców produktów i usług ; 5. Produkt i usługa ; 6. Cena i warunki transakcji ; 6. Rynek docelowy i cykl życia produktu ; 7. Marketingowy proces tworzenia wartości ; 8. Dystrybucja produktów i usług ; 10. Promocja produktów i przedsiębiorstwa ; 11. Marketingowa organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem ; 12. Zagrożenia i szanse przedsiębiorstwa ; 13. Planowanie strategiczne ; 14. Małe przedsiębiorstwo na rynku ; 15. Od małego przedsiębiorstwa do globalnego biznesu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U dołu okł.: Nauka marketingu szybko, łatwo i dokładnie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej