367100
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 253)
1. Rys historyczny reklamy; 2. Czas współczesny reklamy; 3. Reklama jako tekst intersemiotyczny; 4. Reklama dla dzieci; 5. Reklama - makroakt i jego intencje cząstkowe; 6. Środki stylistyczno-językowe; 7. Językowy obraz dziecka w reklamie; 8. Wpływ reklamy na zachowania językowe dzieci; 9. Reklama dla dzieci - kilka studiów przypadku.
Status dostępności:
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-Met.65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 303-315.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej