378621
Book
In basket
(Biblioteka Psychologii Współczesnej.)
SPIS TREŚCI: Odkrywanie natury dziecka 2. Istota dzieciństwa 3. Początek życia 4. Tworzenie związków 5. Rozwój emocjonalny 6. Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informacje 9. Posługiwanie się językiem 10. Ku dojrzałości.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. F.4-159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy.
Target audience note
Podręcznik dla studentów psychologii, pedagogiki i innych nauk społecznych, nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, także lekarzy, pielęgniarek oraz rodziców.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again