369113
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. TEORIA - Adam K. Gogacz; ADHD - czyj to problem? - Wanda Baranowska; Sytuacja dziecka z ADHD w polskim systemie diagnostycznym - Mariola Świderska; Neurofizjologia mózgu a syndrom ADHD - Marta Lebiedzik; Zespół ADHD jako współtowarzyszący dysleksji w aspekcie edukacyjnym - Barbara Wiśniewska; Współwystępowanie u dzieci i młodzieży z ADHD innych zaburzeń klinicznych i ich etiologia. CZĘŚĆ II. PRAKTYKA - Wanda Baranowska; Wybrane zasady postępowania z dziećmi i młodzieżą z ADHD - Violetta Florkiewicz; Wybrane propozycje działań podejmowanych podczas terapii pedagogicznej dzieci z ADHD - Ewa Ruszkowska; Przegląd metod wspomagania rozwoju dziecka z ADHD w polskim systemie edukacyjnym. CZĘŚĆ III. SCENARIUSZE ZAJĘĆ SCENARIUSZ ZAJĘĆ KSZTALCENIA ZINTEGROWANEGO Koty i kotki SCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM Reporter nad brzegami Świtezi SCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM Obraz jesienny w wierszu Felicjana Faleńskiego "Zakończenie" SCENARIUSZ ZAJ A TERAPII PEDAGOGICZNEJ "Tajemnice zaczarowanego lasu" - ćwiczenia i zabawy doskonalące koncentrację uwagi SCENARIUSZ ZAJĘĆ TERAPII PEDAGOGICZNEJ "Czy leci z nami pilot?" - niezapomniana podróż Ćwiczenia i zabawy zmniejszające nadaktywność ruchową u dzieci SCENARIUSZ ZAJĘĆ INTEGRUJĄCYCH Klasa szkolna. Jesteśmy różni, ale jesteśmy wspólnotą. Jesteśmy silni, mamy wspólne cele, uznajemy te same wartości, potrzebujemy jedynie reguł współdziałania SCENARIUSZ ZAJĘĆ INTEGRUJĄCYCH "W poszukiwaniu zaginionych" Uczymy się współdziałania.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Zawiera scenariusze do zajęć z dziećmi z AD/HD s. 115-[167]
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 168 i przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. prac w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej