369744
Książka
W koszyku
To doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. Omówione zagadnienia: - Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku, - Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy, - Techniki budowania marki, - Analiza rynku, - Opracowanie miksu marketingowego, - Zdobywanie lojalnych klientów, - Zasady planowania marketingowego, - Techniki oceny efektywności marketingu, - Marketing elektroniczny. [Helion, 2007]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U dołu s. tyt. i okł.: "Onepress. [Książki klasy business]".
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej