369065
Książka
W koszyku
(Media / Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Cz. I. TEKSTY: 1. Odmiany medialnego przekazu; 2. Odczytywanie medialnych obrazów; 3. Ideologia; 4. Sposoby przedstawiania; 5. Gatunek; 6. Narracja; 7. Intertekstualność. Cz. II. INSTYTUCJE: 8. Koncepcje instytucji medialnych; 9. Publiczne radio i telewizja a rynek; 10. Profesjonalizm mediów i kodeksy zawodowe; 11. Media niezależne. Cz. III. ODBIORCY: 12. Definiowanie i pomiar audytoriów; 13. Skutki wpływu mediów na grupy audytoryjne; 14. Konteksty konsumpcji mediów; 15. Odbiorcy mniejszościowi a media; 16. Nowe technologie a odbiorcy mediów; 17. Konsumpcja mediów a status społeczny; 18. Udział publiczności w latach 90.; Epilog: Metody badawcze w medioznawstwie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeksy
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. i s. 253-261
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej