369054
Książka
W koszyku
CZ. I TEORIE GUSTU ESTETYCZNEGO PODEJŚCIE KULTUROWE I EWOLUCJONISTYCZNE: R. 1 Gust, kompetencja, kapitał kulturowy. Kulturowy paradygmat recepcji kultury i sztuki ; R. 2 Biofilia, sukces reprodukcyjny i uniwersalia estetyczne. Ewolucjonistyczna tradycja badania gustu estetycznego ; R. 3 O konstrukcji, funkcjach i sposobach inspiracji wyników analizy treści, badań porównawczych i wywiadów eksperckich ; CZ. II O CZYM MÓWIĄ REKLAMY? GUST A WSPÓŁCZESNA POLSKA REKLAMA PRASOWA: R. 4 kapitał kulturowy odbiorcy a konstrukcja reklamy prasowej na początku XXI wieku. Wyniki analizy i treści ; R. 5 Natura w polskiej reklamie prasowej na początku xxi wieku. Hipotezy ewolucjonistyczne w świetle wyników analizy treści ; CZ. III O CZYM MÓWIĄ ODBIORCY REKLAMY? GUST A WSPÓŁCZESNA POLSKA REKLAMA PRASOWA: R. 6 Percepcja reklam wśród studentów polskich i amerykańskich. Wyniki badania porównawczego ; R. 7 Percepcja reklam wśród trzech pokoleń Polaków. Wyniki drugiego badania porównawczego ; CZ. IV O CZYM MÓWIĄ TWÓRCY REKLAM? GUST A WSPÓŁCZESNA POLSKA REKLAMA PRASOWA: r. 8 Okiem eksperta. Estetyczne wybory pracowników agencji reklamowych oraz strategia użycia "symbolizmu kulturowego" i "symbolizmu naturalnego" ; R. 9 Czy można być komercyjnym artystą? Dylematy pracowników agencji reklamowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104429 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Załączniki s. 345-364.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 327-342. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Strescz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej