369253
Książka
W koszyku
(Kultura się Liczy!)
1. Innowacje i przedsiębiorczość w sztuce 2. Zarządzanie strategiczne 3. Proces planowania strategicznego, metody i rodzaje planów 4. Myślenie strategiczne 5. Analiza strategiczna. Organizacja artystyczna i jej środowisko 6. Wybór strategii 7. Marketing, programy kreatywne i plan budowania bazy odbiorców 8. Plan zarządzania zasobami ludzkimi 9. Plan technologiczny i produkcyjny 1O. Plan finansowy i pozyskiwania funduszy 11. Realizacja, monitorowanie i refleksja strategiczna.
Niniejsza książka udostępnia nieprzebrane doświadczenia w wiedzę zgromadzoną przez autorkę oraz uczestników szkoleń, specjalistów i partnerów zaangażowanych w jej pracę. Bazuje ona na wiedzy zdobytej podczas pracy autorki, jako konsultantki szkoleń i praktycznych projektów współpracy, w które się angażowała. Publikacja ta nie jest po prostu kolejnym teoretycznym zarysem na potrzeby kwestii związanych z zarządzaniem sztuką lub kolejnym hipotetycznym ujęciem nauczania w sektorze sztuki. Ma ona na celu zarówno zaspokojenie potrzeb edukacji akademickiej, jak i profesjonalnych szkoleń w zarządzaniu, a nawet więcej: praktyczne zastosowanie w wymagających warunkach terenowych. (Isabelle Schwrz, Philipp Dietachmair Europejska Fundacja Kultury)
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103417 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 542-561. Lit. polecana s. 581-583. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej