369247
Książka
W koszyku
(Engram)
Cz. I. R GENEZA I ROZWÓJ PEDAGOGIKI: 1. GENEZA I ROZWÓJ PEDAGOGIKI W CYWILIZACJI ZACHODNIEJ: Nowoczesny model nauki ; Powstanie i rozwój pedagogiki ; Prekursorzy badań nad edukacją ; Recepcja doktryny edukacyjnej Herbarta i Deweya ; R. 2. ROZWÓJ PEDAGOGIKI W POLSCE: Rola Galicji w tworzeniu warunków dla rozwoju nauki i oświaty ; Ruchy społeczne na rzecz zmian w praktyce edukacyjnej na przełomie XIX i XX w. ; Pedagogika w II Rzeczpospolitej ; Pedagogika od 1939 roku do przełomu lat 60. i 70 ; Cz. II. KLUCZOWE PROBLEMY WSPÓŁCZESNEJ PEDAGOGIKI: R. 3. PROCES PRZECHODZENIA OD PEDAGOGIKI TRADYCYJNEJ DO PEDAGOGIKI WSPÓŁCZESNEJ: Charakterystyka świata, w którym narodził się nowoczesny model nauki ; Charakterystyka procesu przechodzenia od świata nowoczesnego do świata ponowoczesnego ; Zmiana założeń konstytuujących model nauki w procesie zmiany ; Zmiana w pedagogice ; Zmiana relacji między pedagogiką a praktyką edukacyjną ; R. 4. PRZEDMIOT BADAŃ I SYSTEM POJĘCIOWY WSPÓŁCZESNEJ PEDAGOGIKI POLSKIEJ: Procesy edukacyjne jako przedmiot badań pedagogicznych ; Uwarunkowania dyskursu edukacyjnego jako przedmiot badań pedagogicznych ; R. 5. ZWIĄZEK TEORII PEDAGOGICZNEJ Z PRAKTYKĄ EDUKACYJNĄ: Wiedza naukowa o edukacji (teorie pedagogiczne) i jej związek z filozofią oraz szczegółowymi dyscyplinami naukowymi ; Pedagogie jako wytwory kulturowe ; Status polityki oświatowej i jej związek z pedagogiką.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103258 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [279]-286. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej