369569
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 160)
Część I. DZIECIĘCE PRZESTRZENIE LITERATURY: Hanna Dymel-Trzebiatowska Dla dzieci czy dla dorosłych? O dwuadresowości w literaturze dziecięcej na przykładzie książek o Muminkach Tove Jansson ; Girgin R. Günseli et al. Tale Packet ; Alicja Mazan-Mazurkiewicz „Najstraszliwszy smok na tej ziemi”. O samoświadomości czytelniczej dziecka, podpatrywanej przez pośrednika lektury ; Murat Sayim Pasja czytania u dziecka i jego konsekwencje w Betonowym ogrodzie Iana Miewana ; Lidia Urbańczyk Straszyć nie jest łatwo - horror(ki) dla dzieci ; Część II. WSPIERANIE CZYTELNICTWA NAJMŁODSZYCH: Sylwia Borowik Muzeum jako przestrzeń kształtowania kultury czytelniczej młodego odbiorcy (na przykładzie doświadczeń Muzeum w Chorzowie) ; Janina Karoń Czytanie jako aktywność szkolnie skażona - rozwijanie czytelnictwa przez podnoszenie sprawności czytania ; Wanda Matras-Mastalerz Potencjał edukacyjny, socjalizacyjny, wychowawczy i terapeutyczny książki dziecięcej ; Agata Walczak-Niewiadomska Poczytaj mi Tato!, czyli o roli ojca w edukacji czytelniczej dziecka ; Michał Zając Darmowa książka dla nowo narodzonego dziecka: jeden pomysł - wiele realizacji.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103112 (1 egz.)
Strefa uwag:
Dod. s. tyt.: Books in the youngest's life
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. w jęz. ang.
Streszcz. w jęz. pol. i ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej