367904
Książka
W koszyku
(Turystyka)
1. NOWE TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W SEKTORRZE TURYSTYCZNYM - PRZEDMIOT I METODOLOGIA BADAŃ: 1.1. Wpływ technologii informacynych na proces wymiany na rynku, 1.2. Rynek usług turystycznych, 1.3. Teoretyczne podstawy e-turystyki ; 2. ROZWÓJ GLOBALNYCH SYSTEMÓW DYSTRYBUCJI DO ROKU 1995: 2.1. Sektor lotniczy przed wprowadzeniem CRS, 2.2. Powstanie SABRE, 2.3. Projekty wspólnego systemu rezerwacyjnego, 2.4. Włączenie agentów turystycznych do elektronicznych kanałów dystrybucji, 2.5. Deregulacja rynku lotniczego, 2.6. Regulacje CRS, 2.7. Globalne systemy dystrybucji, 2.8. Trendy na rynku GDS w latach 90. ; 3. ROZWÓJ E-TURYSTYKI W HOTELARSTWIE DO ROKU 1995: 3.1. Wewnętrzne systemy wspierające zarządzanie hotelami, 3.2. Pierwsze CRS w hotelarstwie, 3.3. Mariaż systemów hotelowych z GDS, 3.4. Przedsiębiorstwa typu switch, 3.5. Wykorzystanie GDS oraz hotelowych CRS w małych hotelach, 3.6. E-touroperatorzy ; 4. REWOLUCJA INTERNETOWA NA RYNKU TURYSTYCZNYM: 4.1. Wpływ internetu na proces wymiany, 4.2. Internet a popyt turystyczny, 4.3. Internet a podaż turystyczna, 4.4. Wpływ internetu na rynek turystyczny ; 5. WYKORZYSTANIE ICT W SYSTEMACH INFORMACJI TURYSTYCZNEJ: 5.1. Problemy implementacji ICT w sektorze publicznym, 5.2. Koncepcja DMS, 5.3. Informacja turystyczna ; 6. PRZYSZŁOŚĆ TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W SEKTORZE TURYSTYCZNYM: 6.1. technologie mobilne, 6.2. Wirtualna rzeczywistość.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102151 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [127]-132.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej