378325
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. WSTĘP: R. 1. Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów ; CZĘŚĆ II. SCHEMATY KONSUMPCJI: R. 2. Lojalność klienta ; R. 3. Znajomość marki, wartość marki i rozszerzenie marki ; R. 4. Rynki stabilne ; R. 5. Dynamika rynku ; CZĘŚĆ III. WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI: R. 6. Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań ; R. 7. Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji ; R.8. Jakość a satysfakcja konsumentów ; CZĘŚĆ IV. REAKCJA RYNKU: R. 9. Reakcje konsumentów na ceny i promocje ; R. 10. Ujęcie detaliczne ; R. 11. Wpływ opinii ustnych ; R. 12. Reakcja na działania reklamowe.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101543 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [363]-394. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej