378318
Book
In basket
CZĘŚĆ I. WSTĘP: R. 1. Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów ; CZĘŚĆ II. SCHEMATY KONSUMPCJI: R. 2. Lojalność klienta ; R. 3. Znajomość marki, wartość marki i rozszerzenie marki ; R. 4. Rynki stabilne ; R. 5. Dynamika rynku ; CZĘŚĆ III. WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI: R. 6. Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań ; R. 7. Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji ; R.8. Jakość a satysfakcja konsumentów ; CZĘŚĆ IV. REAKCJA RYNKU: R. 9. Reakcje konsumentów na ceny i promocje ; R. 10. Ujęcie detaliczne ; R. 11. Wpływ opinii ustnych ; R. 12. Reakcja na działania reklamowe.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-101543 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [363]-394. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again