378502
Książka
W koszyku
R. 1. POLITYKA REGULACJI REKLAMY W POLSCE: Reklama jako instrument działań marketingowych ; Polityczne uwarunkowania regulacji w dziedzinie reklamy ; Uregulowania dotyczące reklamy w polskim ustawodawstwie ; R. 2. INGREDIENCJE HANDLOWEGO PRZEKAZU AUDIOWIZUALNEGO: Polityka sytuowania reklamy jako przekazu audiowizualnego ; Audiowizualna postać reklamy ; Polityka medialna a reglamentacja przekazu reklamowego ; R. 3. POLITYKA PRZESTRZEGANIA UCZCIWOŚCI KONKURENCJI W PRZEKAZACH REKLAMOWYCH: Pojęcie czynu nieuczciwej konkurencji ; Praktyki reklamowe wprowadzające w błąd ; Formy reklamy uznane za nieuczciwe: Reklama nierzeczowa, Kryptoreklama, Reklama uciążliwa, Reklama porównawcza, Inne formy reklamy spełniające warunek nieuczciwej konkurencji ; Naśladownictwo jako nieuczciwa praktyka reklamowa ; R 4. POLITYKA OGRANICZANIA POPYTU POPRZEZ ZAKAZY REKLAMY PRODUKTÓW LUB USŁUG: Bezwzględny zakaz reklamy wyrobów tytoniowych: Regulacje międzynarodowe i europejskie, Rozwiązania przyjęte w prawie polskim ; Polityka ograniczania reklamy wyrobów alkoholowych: Analiza pojęć podstawowych, Indyferentność ujęć regulacji ; Hazard i gry losowe ; R. 5. GRANICE PREZENTACJI WYROBÓW LECZNICZYCH I KOSMETYCZNYCH: Zakaz reklamowania obrotu organami ludzkimi ; Polityka regulacji rynku farmaceutycznego ; Wyroby kosmetyczne i formy ich rekomendowania ; R 6. DBAŁOŚĆ O KONSUMENTA W REGULACJACH DOTYCZĄCYCH REKOMENDOWANIA ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA: Standaryzacja żywności i żywienia ; Sposoby i formy identyfikacji produktu w Polsce ; Ograniczenia reklamowe ; R. 7. NIEKOMERCYJNY WYMIAR REKLAMY POLITYCZNEJ: Reklama polityczna jako zjawisko medialne ; Typy reklamy politycznej ; Problemy z regulacją reklamy politycznej ; Bezpłatne warunki prezentacji reklam politycznych ; Emisja płatnej reklamy wyborczej w polskiej telewizji ; R. 8. INSTYTUCJONALIZACJA KONTROLI DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH: Pojęcie kontroli i nadzoru ; Uprawnienia kontrolne Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta ; Inspekcja farmaceutyczna jako organ kontroli reklamy leków ; Działalność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w zakresie kształtowania rynku reklam telewizyjnych ; R. 9. POLITYKA SAMOOGRANICZENIA FORMY I TREŚCI REKLAMY: Koregulacja i samoregulacja ; Kodeksy etyczne reklamy ; Standardy środowiskowe ustanowione w Polsce: Polski Kodeks Etyki Reklamy, Polski kodeks postępowania w dziedzinie reklamy, Karta Etyczna Mediów ; Samoregulacja dotycząca wykonywania niektórych zawodów w Polsce: Reglamentacja wybranych zawodów prawniczych, Rozwiązania dotyczące lekarzy ; Etyka i deontologia branżowa ; R. 10. POLITYKA WEWNĘTRZNA TELEWIZJI PUBLICZNEJ W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Charakterystyka rynku nadawców reklam telewizyjnych w Polsce ; Udział nadawcy publicznego w rynku reklamy telewizyjnej ; Wyzwania stojące przed nadawcą publicznym na rynku reklamy ; Wewnętrzne standardy emisji reklam ; Zastosowanie prawa prasowego, autorskiego i pracy w reklamach telewizyjnych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101259 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 451-[484].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej