369113
Książka
W koszyku
(Engram)
Część 1. OBLICZA SZCZĘŚCIA I JAKOŚĆ ŻYCIA W KULTURZE KONSUMPCJI: 1. Jakość życia - poszukiwanie współczesnego ujęcia ; 2. W supermarkecie szczęścia ; 3. Miejsce pracy w kulturze konsumpcji. Etos pasjonującej i interesującej pracy jako forma jej konsumpcji ; 4. Jak świętować, aby być zadowolonym z życia? ; Część 2. WYZNACZNIKI ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH - NOWE ZAGADNIENIA: 5. Wybory konsumenckie w sytuacjach niepewności i niewiedzy ; 6. Makiawelizm i inne osobowościowe uwarunkowania zachowań konsumenckich ; 7. Zakupy, zadowolenie z życia i aspiracje życiowe, czyli jakie zakupy i komu mogą podwyższać zadowolenie z życia? ; 8. Taksonomia leksykalna skojarzeń i struktura postrzegania konsumentów marek ; 9. Zachowania konsumenckie z perspektywy teorii opanowania trwogi ; 10. Postawy wobec pieniędzy a kupowanie impulsywne ; 11. Żyjąc z dnia na dzień lub myśląc o przyszłości. O finansowej perspektywie czasowej i jej determinantach ; Część III. AKTUALNE OBRZEŻA KONSUMPCJI - WYZWANIA DLA KONSUMENTA: 12. Religijność w kulturze konsumpcji. Jak religijni ludzie radzą sobie z konsumpcją, jak konsumenci radzą sobie z religią? ; 13. Prorocy Syjonu w konsumpcyjnym Babilonie - muzyka reggae jako wyraz sprzeciwu wobec współczesnej hegemonii pieniądza ; 14. Antykonsumpcja jako wyraz dbałości o jakość życia ; Zakończenie. Współczesna oferta supermarketu szczęścia - nowe zjawiska w zachowaniach konsumenckich. Trójgłos interdyscyplinarny.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100703 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej