367103
Książka
W koszyku
ETYCZNE WYMIARY KONSUMPCJI: Etyka i moralność w kulturze konsumpcji ; Konsumpcja i jej wymiar etyczny ; KONCEPCJA LUKSUSU W KULTURZE KONSUMPCJI ; Co to jest luksus? ; Luksus w świetle wypowiedzi badanych ; Luksus jako wizytówka społeczeństwa konsumpcyjnego ; Nowy luksus ; Luksus i jego imitacje ; Banalność luksusu ; WYZNACZNIKI LUKSUSU. DOBRA CODZIENNE I LUKSUSOWE: Dobra pozycyjne w perspektywie historycznej ; Demokratyzacja luksusu - "inflacja" dóbr pozycyjnych ; Wyznaczniki luksusu. Analiza wypowiedzi badanych ; OBRAZ LUKSUSU W REKLAMIE: Reklama, zazdrość, luksus i blichtr ; Barwy luksusu ; Luksus w tekstach reklamowych ; ILUZJA LUKSUSU. RÓŻNORODNOŚĆ PRZESTRZENI KONSUMPCJI: Bogate centrum i biedne peryferia ; "Miejsca bez właściwości" ; Bazar - miejsce z "charakterkiem" Salony kultury: usługi wyższego rzędu ; MARZENIA NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI... Stan subiektywnej deprywacji ; Na co mnie nie stać? ; "Marzenia na miarę możliwości..." ; Rzeczy używane ; Zakończenie. Społeczno-moralne konteksty konsumpcji: Kryzys i anty-Robin Hood ; Opór wobec konsumpcji.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100558 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. [222]-245.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej