367100
Książka
W koszyku
Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu: 1. Czym jest marketing i do czego służy? ; 2. System marketingowy ; 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe ; Część druga. Narzędzia marketingowe: 4. Produkt ; 5. Cena ; 6. Strategia dystrybucji ; 7. Promocja ; 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces ; Część trzecia. Niezbędne umiejętności: 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi ; 10. Marketing a finanse ; 11. Zarządzanie ludźmi ; 12. Zarządzanie projektami ; 13. Konsulting ; Część czwarta. Synteza: 14. Rozwój nowych produktów ; 15. Jakość rynkowa ; 16. Plan marketingowy.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99803 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Wyd. 1. pt.: Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [459]-461. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej