367144
Książka
W koszyku
Terapeutyczne funkcje e-sportu w leczeniu pacjentów dziecięcych ; Sport metaforą życia. Portret Andrzeja Leszczyca, bohatera filmu Jerzego Skolimowskiego pt. Walkower ; Wpływ video-challenge na odbiór widowiska sportowego. Wkraczanie postępu technologicznego do sportu ; Z Czuba i na żywo - językowe sposoby kształtowania relacji sportowych na żywo na portalu internetowym www.zczuba.pl ; Wpływ PZPN na kształtowanie wizerunku polskiej piłki nożnej w kraju i za granicą ; O sporcie i sportowcach we współczesnych polskich reportażach radiowych ; Informacje sportowe w radiu komercyjnym. Analiza oferty RMF FM, Radia Zet oraz TOK FM ; Społeczny i etyczny wymiar sportu w mediach i kulturze popularnej. Szanse i potencjalne zagrożenia w dobie etosu ponowoczesności ; E-sport - analiza zjawiska i perspektywy rozwoju ; Reklama i dziennikarstwo sportowe a etyka - granice prywatności ; Gracze, kibice i cały ten kram w krzywym zwierciadle ; Adam Małysz. Jak blacharz dekarz stał się idolem medialnym? ; Wyznaczniki gatunkowe felietonu na przykładzie Sytuacji podbramkowych Janusza Atlasa ; Z ringu na ekran. Kilka słów o audiowizualnych reprezentacjach boksu ; Wartości w życiu aktywnych kibiców piłkarskich ; Drużyna narodowa polskich siatkarzy w świetle kamery. Pamięci Arkadiusza Gołasia ; Rola mediów w popularyzacji tańca towarzyskiego ; Sport jako wyzwanie dla edukacji medialnej ; Zmitologizowany obraz sportowców w reklamach ; "Turku, kończ ten mecz!". O mówionej odmianie języka dziennikarzy sportowych raz jeszcze ; Sukces sportowy jako element budowania wizerunku współczesnego polityka w Polsce ; Sebastian Świderski - człowiek, siatkarz, trener ; Szprycujący się koksiarze przyłapani na dopingu. Obraz zjawiska dopingu w sporcie w polskiej prasie na przykładzie tekstów z "Gazety Wyborczej" i "Przeglądu Sportowego" ; Pierwsza polska relacja z Igrzysk Olimpijskich - Sztokholm 1912 ; Dylematy moralne i egzystencjalne w polskich filmach fabularnych o tematyce sportowej ; Działalność medialna Polskiego Komitetu Olimpijskiego ; Sportowiec jako celebryta na tle kultury tabloidów ; Sport w tabloidzie ; Doping w sporcie i doping oczami mediów - próba charakterystyki zjawiska ; Sport w mediach a aktywność fizyczna Polaków ; Sporty jeździeckie w mediach II Rzeczpospolitej ; Przepis na sukces - pierwsza dekada "Przeglądu Sportowego" ; Sportowcy i dziennikarze sportowi w telewizyjnych kampaniach społecznych ; Społeczna odpowiedzialność Lecha Poznań w percepcji jego kibiców ; Felieton sportowy w prasie i internecie ; Sport jako element kultury popularnej ; Sprzedaż praw telewizyjnych jako kluczowe źródło przychodów wielkoformatowych imprez sportowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99779 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z konf. w ramach corocznego cyklu "Warszawskie dni medialne", 9-10 maja 2012 r., Warszawa.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej