367144
Książka
W koszyku
Część 1 Rozkładamy reklamę na części pierwsze: Model perswazji ; Inne pomysły ; Dlaczego nie zwracamy uwagi na reklamy? ; Część 2 Psychologia komunikacji: Uczenie się a uwaga ; Rola pamięci ; Jak przetwarzamy komunikację? ; Problemy z przyciągnięciem uwagi ; Część 3 Emocje a świadomość: Przetwarzanie emocjonalne ; Podświadomość i jej zdolności adaptacyjne ; Emocje a uwaga ; Część 4 Decyzje a relacje: Podejmowanie decyzji ; Potęga metakomunikacji ; Model podświadomego uwodzenia ; Część 5 Świeże spojrzenie na reklamę: Poza naszym zasięgiem ; Ukryta moc nowych mediów ; Legalna, przyzwoita, szczera i prawdziwa? ; Jak zauważyć podświadome uwodzenie?
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99731 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. tyt. błędny rok wyd.: 2014, właśc. 2013.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [280]-290. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej