368768
Książka
W koszyku
FIRMOWA STRONA WWW - JAK JĄ STWORZYĆ I ILE TO KOSZTUJE?: Czym kierować się przy wyborze domeny? ; Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa? ; Co to jest CMS? ; Jak zaprojektować stronę internetową? ; ZAWARTOŚĆ FIRMOWEJ STRONY INTERNETOWEJ: Co powinno znaleźć się na stronie internetowej firmy? ; Co to jest newsletter? ; Co to jest blog firmowy i jak go pisać? ; POMIAR POPULARNOŚCI WITRYNY: Jak mierzy się oglądalność strony internetowej? ; Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony? ; Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej? ; Dla kogo Google Analytics? ; Dla kogo GemiusTraffic? ; Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics? ; Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników? ; OBECNOŚĆ STRONY INTERNETOWEJ W WYSZUKIWARCE GOOGLE: Na czym polega marketing w wyszukiwarkach? ; Dlaczego Google? ; Czym jest pozycjonowanie strony internetowej? ; Czym jest PageRank i jak pozyskiwać linki dla strony internetowej? ; Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce? ; Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej? ; Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google? ; Czym jest "black hat SEO"? ; Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania? ; Czy warto reklamować się w Google? ; Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google? ; Jak optymalizować kampanię w Google Adwords? ; PROMOWANIE SIĘ W INTERNECIE: Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie? ; Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać? ; Czym jest marketing szeptany? ; Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych? ; W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym? ; Jak zorganizować konkurs w internecie? ; Czy promować firmę za pomocą blogu eksperckiego? ; Jak prowadzić internetowe centrum prasowe? ; Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych? ; Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie? ; REKLAMOWANIE SIĘ W INTERNECIE: Dlaczego warto reklamować się w sieci? ; Jakie są rodzaje reklam internetowych? ; Jakie są modele emisji reklam internetowych? ; Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych? ; Jakie są formy reklamy display? ; Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy? ; Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze? ; Czy warto kupować reklamę wideo? ; Czy warto reklamować się na zdjęciach? ; Jak reklamować się kontekstowo w internecie? ; Gdzie kupuje się reklamę internetową? ; Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy? ; Jak rozwija się rynek reklamy internetowej? ; PROMOCJA FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Na czym polega siła mediów społecznościowych? ; W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym? ; Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów? ; Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym? ; SPRZEDAŻ PRODUKTÓW PRZEZ INTERNET: Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy? ; Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego? ; Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep? ; Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym? ; Jak monitorować statystyki sprzedaży? ; Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym? ; Jak promować sklep internetowy? ; Jak reklamować się w porównywarkach cen? ; Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży? ; Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro? ; Co to są zakupy grupowe? ; Jacy są klienci sklepów internetowych i co w nich kupują? ; Jak rozwija się handel internetowy w Polsce? ; Jakie są polskie sklepy internetowe? ; SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG FINANSOWYCH W SIECI: Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym on-line? ; Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej? ; Jakich produktów finansowych użytkownicy najczęściej szukają za pomocą Google? ; Samemu czy z pośrednikiem finansowym on-line? ; Dlaczego klienci kupują u pośredników? ; Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach! ; Finansowe społeczności w internecie - czy tu są pieniądze? ; BADANIA INTERNETU: Co pokazuje Megapanel PBI/Gemius? ; Czym jest badanie Alexa.com? ; Jakie narzędzia badawcze oferuje Google? ; DZIAŁALNOŚĆ W INTERNECIE - KWESTIE PRAWNE: Jak założyć firmę działającą w internecie? ; Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny? ; Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego ; Zabezpiecz się!
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej