367100
Książka
W koszyku
Rozdz. 1. SEKTOR USŁUG JAKO PRZEDMIOT BADAŃ ; Rozdz. 2. USŁUGI W TWORZENIU GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY; 2.1. Istota usługowej gospodarki opartej na wiedzy, 2.2. Zmiany znaczenia i specyfiki pracy w usługowej gospodarce opartej na wiedzy, 2.3. Usługi społeczne jako sfera tworzenia kapitału ludzkiego, 2.4. Procesy innowacyjne sektora usług w tworzeniu gospodarki opartej na wiedzy, 2.5. Nowe formy transferu wiedzy w ramach usług biznesowych, 2.6. Koncepcje pomiaru rozwoju gospodarki opartej na wiedzy ; Rozdz. 3. WYKORZYSTANIE I TWORZENIE WIEDZY W SEKTORZE USŁUG PODSTAWĄ KREACJI GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY W POLSCE: 3.1. Związki usług z rozwojem gospodarki opartej na wiedzy, 3.2. Sektor usług w Polsce jako użytkownik technologii, 3.3. Wpływ rozwoju usług na innowacyjność gospodarki, 3.4. Innowacyjność sektora usług w Polsce, 3.5. Rozwój usług społecznych w Polsce jako determinanta kreacji kapitału ludzkiego ; Rozdz. 4. ROZWÓJ SEKTORA USŁUG W POLSCE WYZNACZONY EWOLUCJĄ STRUKTUR PRACUJĄCYCH ; ANEKS 1: Statystyki pracujących ; ANEKS 2: Metoda SAS w badaniu rozwoju sektora usług.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98110 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 218-233. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej