369113
Książka
W koszyku
Rozdz. 1. SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE I JEGO ROZWÓJ: Modernizacja refleksyjna kapitału ludzkiego a efektywność wykorzystania zasobów pracy w społeczeństwie informacyjnym ; Przedmiot i mechanizmy walki informacyjnej w erze społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne w Europie - istota i siły sprawcze ; Metody pomiaru dysproporcji w dostępie do technologii informacyjno-komunikacyjnych ; Wybrane aspekty funkcjonowania społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne społeczeństwem innowacyjnym ; Regionalne zróżnicowanie wskaźników rozwoju gospodarki informacyjnej w Polsce. Rozdz. 2. DETERMINANTY ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Now Economy jako determinanta rozwoju społeczeństwa informacyjnego ; Usługi publiczne - determinanta rozwoju społeczeństwa informacyjnego ; Wykorzystanie technologii teleinformatycznych w aspekcie statystycznych testów niezależności ; Rynek telefonii komórkowej w Polsce - tendencje i prognozy. Rozdz. 3. REGIONALNE ASPEKTY ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: The role of ICT in regional development ; Forming international joint ventures in the territory of Slovak republic ; Społeczeństwo informacyjne a rozwój regionalny. Doświadczenia Finlandii ; Wybrane aspekty budowania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy na przykładzie województwa zachodniopomorskiego ; Transfer i alokacja wiedzy w sferze B+R w regionie łódzkim ; Funkcjonalność stron internetowych samorządów lokalnych Mazowsza a stopień urbanizacji ; Rola spółdzielni telefonicznych w rozwoju rynku telekomunikacyjnego na Podkarpaciu ; Rozwój społeczno-gospodarczy województwa podkarpackiego a transformacja do społeczeństwa informacynego ; Zarządzanie informacją w agroturystyce na przykładzie województwa małopolskiego ; Wykorzystanie witryn internetowych przez samorząd terytorialny gmin wiejskich w rejonach atrakcyjnych turystycznie ; Powszechny dostęp do informacji o WPR - szansą rozwoju obszarów wiejskich. Rozdz. 4. GOSPODARKA OPARTA NA WIEDZY: Miejsce gospodarki opartej na wiedzy w nowej gospodarce ; Stan procesów zarządzania wiedzą w wybranych przedsiębiorstwach regionu opolskiego ; Zarządzanie organizacjami non-profit w warunkach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy ; Zarządzanie wiedzą w korporacjach transnarodowych ; Innowacyjność jako warunek rozwoju gospodarki opartej na wiedzy ; Zarządzanie wiedzą w społeczeństwie informacyjnym ; Wykształcenie jako czynnik różnicujący pozycję na rynku pracy w gospodarce opartej na wiedzy ; Informacja i wiedza w rozwoju gospodarki. Rozdz. 5. WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W GOSPODARCE: Main fields of application of business intelligence within business management [w jęz. słowac.] ; Znaczenie informacji w zarządzaniu łańcuchem dostaw ; Społeczeństwo informacyjne a logistyczne sieci dostaw ; Wykorzystanie nowoczesnych technologii w przedsiębiorstwach usługowych ; Sposoby koordynacji sieci międzyorganizacyjnych ; Zarządzanie podmiotem a outsourcing rachunkowości ; Podpis elektroniczny w zarządzaniu procesami gospodarczymi ; Program finansowo-księgowy narzędziem e-zarządzania firmą (na przykładzie programu "Symfonia") ; Knowledge management and information technologies in Slovak construction enterprises ; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w ugrupowaniach gospodarczych ; The influence of non-transactional products on the income structure of enterprises in the Web economy ; SEO podstawą e-reklamy polskich mikroprzedsiębiorstw ; Ochrona konsumenta w świetle zawarcia umowy na odległość ; Negocjacje jako narzędzie uczenia się organizacji ; Miejsce współczesnych technologii w bankowości elektronicznej ; Wpływ wiedzy, informacji i doradztwa na kształtowanie procesów decyzyjnych producentów rolnych z Podkarpacia ; Aktywność informacyjna w środowisku wirtualnym. Rozdz. 6. SYSTEMY INFORMACYJNE I NARZĘDZIA INFORMATYCZNE: Bezpieczeństwo outsourcingu IT ; Analiza źródeł ryzyka w procesach tworzenia oprogramowania e-commerce Porównanie kosztów i efektywności wybranych metod zapewnienia niezawodności systemów informatycznych ; Narzędzia informatyczne w liniowym i nieliniowym zarządzaniu projektami ; Odwołania cykliczne jako narzędzie rozwiązywania problemów decyzyjnych ; Informacja a zarządzanie ryzykiem ; Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie ryzykiem ; Wybrane możliwości zastosowań środowisk wizualizacji trójwymiarowej WEB3D (VRML, X3D, Qtvr) w edukacji, sztuce, medycynie oraz w przemyśle i biznesie. Rozdz. 7. EDUKACJA W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rola marketingu wiedzy w edukacji ekonomicznej społeczeństwa informacyjnego ; Systemy e-handlu - porównanie szkolenia wspieranego platformą e-learningową oraz studiów podyplomowych prowadzonych trybem blended learning ; Znaczenie i kierunki rozwoju szkolnictwa wyższego w erze społeczeństwa informacyjnego ; Nauczanie technologii informatycznych w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Dostępność i zakres wykorzystania Internetu przez młodzież licealną ; Korzystanie z Internetu przez uczniów klas VI publicznych szkół podstawowych w gminie Ostrowiec Świętokrzyski ; Możliwość szybkiego przeszkolenia osób bezrobotnych do zdawania egzaminu ECDL (na przykładzie różnych grup wiekowych). Rozdz. 8. MEDIA, TECHNOLOGIE INFORMACYJNE, KOMUNIKACJA SPOŁECZNA: Komunikacja spółki z jej interesariuszami a technologia komputerowa ; Radio w warunkach rozwoju technologii informacyjnej i komunikacyjnej ; Nowe media w służbie propagandy. Gospodarcze i pozagospodarcze wykorzystanie nowych mediów ; Internet w Public Relations ; Komunikacja jako czynnik motywująco-inspirujący.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98109 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dot. m.in. Okręgowej Spółdzielni Telefonicznej w Tyczynie (s. 164-172) i woj. podkarpackiego (s. 173-181, 392-398).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. ang., słowac.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej