369113
Książka
W koszyku
TEORIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Zachowania konsumenta-pojecie i zakres ; Rodzaje zachowań ; Modele zachowań konsumentów: Modele strukturalne ; Modele sekwencyjne ; POTRZEBY JAKO PODSTAWA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Pojęcie potrzeb ; Źródła i mechanizmy powstawania potrzeb ; Cechy potrzeb ; Klasyfikacja potrzeb ; Hierarchia potrzeb ; Zaspokajenie potrzeb ; PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPU: Istota i zakres decyzji konsumenckich ; Rodzaje decyzji ; Uczestnicy procesu decyzji ; Fazy podejmowania decyzji zakupu ; Zachowania konsumentó po dokonaniu zakupu ; WEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Czynniki psychologiczne: Motywy ; Emocje ; Osobowość ; Uczenie się ; Postrzeganie ; Postawy ; Etnocentryzm ; Ryzyko ; Czynniki personalno-demograficzne: Wiek ; Płeć ; Faza cyklu życia rodzinnego ; Wykształcenie ; Dochody ; Styl życia ; Uwarunkowania wewnętrzne postępowania konsumenta a proces zakupu ; WEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Czynniki społeczno-kulturowe: Rodzina ; Grupa społeczna ; Grupa odniesienia ; Liderzy opinii ; Kultura ; Czynniki ekonomiczne: Produkt ; Ceny ; Miejsce sprzedaży ; Reklama ; "Public relations" ; Uwarunkowania zewnetrzne postępowania konsumenta a proces zakupu ; ZNAJOMOŚĆ ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW PODSTAWĄ FORMUŁOWANIA STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW: Uwagi ogólne ; Cechy nabywców jako podstawa segmentacji rynku ; Pozycjonowanie produktu a zachowanie konsumentów ; Zachowania nabywców a polityka rozwoju nowego produktu ; Oczekiwania nabywców w zakresie cen produktów ; Oczekiwania nabywców względem dystrybucji produktów ; Znaczenie zachowań nabywców dla tworzenia strategii komunikacji przedsiebiorstwa z rynkiem.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97488 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [185]-187.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej