369253
Książka
W koszyku
Mity i prawda o społeczeństwie usługowym ; Nowe równanie ekonomiczne ; Systemy zarządzania usługami ; Diagnoza dynamiczna: koła sukcesu i błędne koła ; Koncepcja usługi ; Dlaczego należy rozwijać strategiczne zasoby ludzkie? ; Zachęcanie ludzi do rozwoju ; Klient jako klient jako współproducent ; Technologia, narzędzia i otoczenie ; Wizerunek ; Kształtowanie cen - teoria i praktyka ; Kreowanie, powielanie i udoskonalanie koncepcji biznesowych ; Dywersyfikacja i internacjonalizacja ; Jakość ; Kultura i dominujące koncepcje jako narzędzia zarządzania ; Zmiana i przywództwo.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97304 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [47]-48.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej