369138
Brak okładki
Książka
W koszyku
TWÓRCY KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO I ICH KOMPETENCJE: Ideolodzy, publicyści, propagatorzy: dwa pokolenia ; Kompetencje w zakresie określenia misji, wartości i strategii działania ; Kompetencje organizacyjne ; Kompetencje językowe. ODBIORCY KOMUNIKATÓW POLITYCZNYCH: Identyfikacja grup docelowych ; Odbiorca zbiorowy: naród ; Odbiorca indywidualny o profilu społeczno-zawodowym ; Odbiorca indywidualny o profilu przestrzennym. ŚRODKI I TECHNIKI PRZEKAZU KOMUNIKATÓW POLITYCZNYCH: Prasa ; Wydawnictwa ideowo-polityczne ; Twórczość literacka ; Symbolika partyjna, rytuały, hasła polityczne. WIZERUNEK WŁASNY FORMACJI POLITYCZNEJ: Tożsamość formacji politycznej ; Kreacja wizerunkowa Romana Dmowskiego ; Wszechpolscy bohaterowie narodowej wyobraźni ; Obrona wizerunku. WIZERUNKI WROGÓW POLITYCZNYCH: Katalog wrogów politycznych ; Wróg osobowy ; Wrogowie wszechobecni ; Wrogowie zewnętrzni.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95778 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [577]-606. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej