369253
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Technika "stopa w drzwiach" uniwersalną strategią wpływu społecznego ; 2. Koncepcje tłumaczące efektywność techniki "stopa w drzwiach" ; 3. Autopercepcja jako mechanizm odpowiedzialny za efektywność techniki "stopa w drzwiach" ; 4. Specyfika procesu autopercepcji jako jednego ze sposobów poznawania siebie ; 5. Wpływ samowiedzy na zachowania ; 6. Argumenty przemawiające za autopercepcyjnym podłożem techniki "stopa w drzwiach" ; 7. Przerwa czasowa jako czynnik modyfikujący skuteczność techniki "stopa w drzwiach" ; 8. Autopercepcja w badaniach nad techniką "stopa w drzwiach" raz jeszcze ; 9. Badania własne.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95465 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [187]-209.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej