367100
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 5)
I. ISTOTA, ZAŁOŻENIA I DETERMINANTY ROZWOJU MARKETINGU TERYTORIALNEGO: 1. Pojęcie i specyfika marketingu terytorialnego, 2. Przyczyny i etapy rozwoju marketingu terytorialnego, 3. Rynki docelowe a cele marketingu terytorialnego, 4. Marketing terytorialny a inne rodzaje marketingu ; II. STRATEGICZNE I ORGANIZACYJNE ASPEKTY WDRAŻANIA MARKETINGU TERYTORIALNEGO NA POZIOMIE LOKALNYM: 1. Marketing a konkurencyjność jednostki terytorialnej, 2. Strategiczne założenia kształtowania orientacji marketingowej jednostki terytorialnej, 3. Organizacja działalności marketingowej na poziomie jednostki terytorialnej, 4. Rola informacji w diagnozowaniu poziomu orientacji marketingowej ; III. KONCEPCJA TERYTORIALNEGO MARKETINGU MIX I JEGO ZNACZENIE W ROZWOJU REGIONALNYM I LOKALNYM: 1. Specyfika instrumentarium marketingowego na poziomie jednostki terytorialnej, 2. Produkt marketingowy jednostki terytorialnej, 3. Cechy szczególne polityki cenowej i dystrybucyjnej, 4. Obszary wykorzystania promocji w marketingu terytorialnym ; IV. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO-WYBRANE OBSZARY AKTYWNOŚCI: 1. Ogólna charakterystyka woj. podkarpackiego jako podmiotu badań, 2. Subprodukt turystyczny jako element wizerunku województwa, 3. Produkty lokalne, regionalne i tradycyjne a wizerunek badanej jednostki, 4. Przykłady inicjatyw lokalnych wspierających proces kształtowania wizerunku turystycznego Podkarpacia ; V. STAN I KIERUNKI WDRAŻANIA KONCEPCJI MARKETINGU TERYTORIALNEGO W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM: 1. Obszary kształtowania marketingowej orientacji w badanych gminach, 2. Atrakcyjność instrumentów promocyjnych - priorytety na przyszłość, 3. Perspektywy rozwoju marketingu terytorialnego ; Podsumowanie.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6984 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 180-187.
Uwaga dotycząca języka
Spis treści także ang.
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej