367100
Książka
W koszyku
Zastosowanie marketingu w bibliotekach jako niedochodowych organizacjach usługowych ; Public relations w działalności bibliotek ; Wykorzystanie reklamy w pracy bibliotek ; System jednolitej identyfikacji wizualnej ; Czy w bibliotece potrzebny jest rzecznik prasowy? Na podstawie doświadczeń polskich i niemieckich ; Czy bibliotekarze będą potrafili się sprzedać w społeczeństwie informacyjnym? ; Biblioteka - czyli zmiana wizerunku potrzebna od zaraz ; Public relations biblioteki akademickiej. Funkcja biblioteki w kształtowaniu wizerunku wyższej uczelni ; Aktywność naukowa w wizerunku biblioteki akademickiej ; Biblioteki szkolne wobec potrzeb społeczeństwa informacyjnego ; Biblioteka jutra - już dziś. O jej promocji słowem, obrazem i dźwiękiem ; Tworzenie planu marketingowego na przykładzie Ośrodka Informacji Naukowej przy Bibliotece WSB w Poznaniu ; Metody i formy promocji w kreowaniu wizerunku nowoczesnej biblioteki akademickiej - z doświadczeń Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej ; Marketing biblioteczny w praktyce. Z doświadczeń Biblioteki Uniwersytetu Gdańskiego ; Próba stworzenia wizerunku Biblioteki Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu w kontekście strategii promocyjnej uczelni ; Wizerunek biblioteki i bibliotekarza akademickiego. Na podstawie doświadczeń Biblioteki Ateneum - Szkoły Wyższej w Gdańsku.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-02 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92946 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej