367100
Książka
W koszyku
Wstęp ; Geneza, problem, cele, metody, źródła danych ; Pedagogika społeczna - specyficzny sposób widzenia rzeczywistości ; R. I. Świat współczesnego człowieka: 1. W nurcie procesów społecznych: Konflikt społeczny ; Ubóstwo ; 2. Praca ; 3. Czas poza pracą ; R. II. Czas wolny - rekonstrukcja pojęcia: 1. Czas wolny w perspektywie pedagogiki społecznej ; 2. Czas wolny w obszarze innych nauk ; 3. Funkcje społeczne czasu wolnego ; R.III. Czas wolny ogółu Polaków: 1. Czas poza pracą ; 2. W zjednoczonej Europie ; 3. Jedność podzielonego czasu ; 4. Kultura czasu wolnego: Style zachowań ; Stare i nowe domina tory ; 5. Akceptacja i zadowolenie ; 6. Obszary deprywacji potrzeb ; 7. Dynamika zmian - od realnego socjalizmu do realnego kapitalizmu ; 8. Podsumowanie ; R. IV. Czas wolny bezrobotnych Polaków: 1. Bezrobocie - szczególny przypadek czasu wolnego ; 2. Wskaźniki cywilizacyjne i obszary deprywacji potrzeb ; 3. Struktura dnia: Czas konieczności ; Czas wolny ; Orientacje na przetrwanie ; 4. Kultura czasu wolnego: Funkcjonujące standardy uczestnictwa ; Rola domina torów: Telewizja ; Komputer z Internetem ; Książki i czasopisma ; 5. Percepcja czasu wolnego ; 6. Elementy statusu ; Aneks ; 7. Czas wolny bezrobotnych w Wielkiej Brytanii i w Polsce ; 8. Podsumowanie: Zakończenie. Przymus bezczynności ; W optyce pedagogiki społecznej ; Społeczeństwo równoległe ; Drogi wyjścia.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.34/.35 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91974 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [314]-327. Indeksy.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej