378561
Książka
W koszyku
(Turystyka)
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem hotelowym w aspekcie uzyskania wysokiej jakości działania ; 2. Jakość usług w hotelarstwie ; 3. Analiza i ocena poziomu jakości oferowanych przez hotele w Polsce ; 4. Sposoby pomiaru efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw hotelarskich ; 5. Koncepcja modelowej zależności między jakością usług hotelarskich a efektywnością funkcjonowania hoteli.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91950 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [217]-224 i przy rozdz. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej